7.03.2011

Rita and Peti

Egy iszonyú jó buli volt. Már a kezdet is más volt, hiszen csináltunk egy e-sessiont közösen az esküvő előtt 2 héttel. Így már dolgoztunk együtt, könnyebb volt. Helyszínnek a Barabás villát választották, ami nagyon-nagyon jó döntés volt, hiszen gyönyörű környezet ölelt minket körül!


















































A szertartáson olyan megható volt a szöveg, hogy a könnyeimmel küzdöttem, a bulin annyit nevettem, hogy megint csak a könnyeimmel küzdöttem :D



















Továbbá a barátok. Érezni lehetett a levegőben, hogy igazi, őszinte barátok, ahogy azt is, hogy Rita és Peti szerelme hatalmas és valóban egy olyan pár, akikről sugárzik, hogy megtalálták egymásban azt a bizonyos nagy Ő-t, a lelkük másik felét, igazi társát életüknek!
Nagyon elfáradtam a végére, hiszen, mindig volt mit fotózni, meglepetés tánccal készültek a barátok az ifjú párnak, az ifú pár meglepetés tánccal készült a vendégeknek, programok, feladatok, sok sok mulatság!!






















S egy kellemes meglepetésben még nekem is volt részem:
Épp a ceremónia előtt pár perccel voltunk, mikor megforudultam és egy ismerős arcot láttam, de hirtelen nem is tudtam hova tenni, így zavaromban kiböktem egy halk hellót. Majd az agyam kicsit felpörgött és gondolkozni kezdett.... így döbbentem rá, hogy honnan is "ismerem", s meg is kérdeztem..... erre a válasz az volt, hogy a pár barátja, onnan... cseles :D ... akkor közelítsük meg máshonnan: Megmondanád a neved? jött a számból a következő kérdés. Erre a válasz megerősítést adott: Azt sajnos nem tehetem.
Így biztos lettem. Persze ezt ne percek alatt képzeljétek el, mert percek alatt simán kitalálja az ember, másodbercek töredéke alatt zajlott ez le. Na de, nem csigázom tovább a kedélyeket, de legyen így, én sem mondok nevet, lássátok, amit én láttam:

No comments:

Post a Comment